סגן השר מקלב: "אנחנו לא נחתור תחת ראש הממשלה"

    אסתי פלד No Comments on סגן השר מקלב: "אנחנו לא נחתור תחת ראש הממשלה"

    סגן שר התחבורה אורי מקלב בריאיון ל"מהדורה המרכזית" מספר על הניסיונות הלא ידועים מאחורי הקלעים להביא את תקווה חדשה לממשלת הימין ומבהיר, "אצלנו ימין זה לא סיסמא פוליטית אלא זה חיי תורה והלכה". והחשש: "מה שמטריד אותי זה אותם אנשים מתוכנו שיקררו את האמבטיה וילכו לשבת עם לפיד וליברמן"

    צילום: פלאש 90
    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות וגורשו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סגן שרת התחבורה אורי מקלב התראיין הערב (שלישי) ל"מהדורה המרכזית" בהגשת אבי מימרן התייחס לאפשרות של הליכה לאופוזיציה עם הקמת ממשלת השמאל, "אין אחד בפוליטיקה שרוצה ללכת לאופוזיציה, כל מה שיכולנו לעשות עשינו, ישבנו עם כולם לא הכל ידוע לציבור" חושף מקלב ומוסיף, "ישבנו עם תקווה חדשה וימינה בניסיון למצוא פתרונות אך בסופו של דבר לא היה היתכנות עוד יגיע היום בו נוכל לפרסם את המו"מ שניהלנו", אומר מקלב.

    מקלב מבהיר כי החשש מליברמן כבר היה בשלבים המוקדמים, "חששנו כל העת שליברמן יכנס למשרד האוצר, כל הקריאות של בנט וסער כעת אלינו הם קריאות הרדמה כדי לאפשר את הקמת הקואליציה שלהם, – אצלנו ימין זה לא סיסמא פוליטית אלא זה חיי תורה והלכה זה מאבק על צביון המדינה", מבהיר מקלב.

    על הקריאות להחליף את נתניהו במועמד אחר כדי להקים ממשלת ימין, "אנחנו לא מזגזגים. אנחנו לא נחתור תחת ראש הממשלה בניסיון למצוא מועמדים חליפים".

    מקלב מבהיר כי האופוזיציה של יהדות התורה תהיה לוחמנית, "אנחנו נהיה אופוזיציה לוחמת ננצל כל פרצה שלהם כל מה שנוכל לעשות נעשה – מה שמטריד אותי זה אותם אנשים מתוכנו שיקררו את האמבטיה וילכו לשבת עם לפיד וליברמן".



    0 תגובות